project的分組事宜,

搞到我燥底,

“shit”都衝口而出,

面部表情不太好,

死啦,俾果組人見到就以為我係個麻煩友,好似有個女仔望左我好耐,唔知佢地會唔會好憎我呢?

但真係好頹,

不是任何一個人的錯,

不要責怪自己,笨蛋呀你!

 

我時好時壞的脾氣出晒黎啦,

相信某位鄭生已經見識過了,

我可以因為你一句說話,心情跌落谷底,

wa…我係識國術--“變臉”架!

得!一秒鐘變左!

變臉之速度驚人,無人能及呀!!

你要不要再考慮一下要不要跟我在一起?

 

 

project呀,term paper呀…

 

縱使困難,我地依靠著神,一定撐得過,

我的好組員,要加油呀!!!!

 

請為我身體足以健康地應付這些沉重的學業而祈禱…

arrow
arrow
    全站熱搜

    myheartmindsoul 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()