今日終於完成了一個我擔心了許久的project,

大家都辛苦了,

我一直都擔心自己負責那part不夠好,不夠清楚,

多謝你@chris 俾信心同肯定我,

而且Q&A的環節也一直由你撐住,

我們雖然有些都懂得答,不過都是不夠信心,哈哈…

 

俾多d信心就得!!

希望我以後都要咁!!!

 

GROUP PROJECT完晒啦!

好開心!

雖然還有一大堆的individual paper,

不過感謝你們,感謝主,

今個sem的group project我學了很多,

我可以做返自己,

雖然我覺得自己還未發揮得很好,

不過與之前的sem相比較,

我可以拋開一點,做返一個自己的感覺,

遺憾還有許多地方未夠盡力,例如WGCO的project,

不過我很開心,雖然很辛苦,

經常通宵達旦去做project,

雖然仍未做得好,

有好多需要改善的地方,

不過我很喜歡這樣做學生的感覺,

感謝主,我很感恩我珍惜我喜歡這樣的讀書時間^^

希望我會開開心心的完成餘下讀書的時間!!

 

 

p.s.

今晚回家後,食完飯,

很累,訓著了,

昨晚4點幾5點先訓,想把ppt執得好一點,再整理一下,

今日上堂psycho老師說聽日早上9點上堂要交 paper,

慘了… 我還未做,之前唔得閑做,

今晚又要通頂了 > <"

所以食完飯之後因為太攰了,就訓著了,

但……訓訓下俾爸爸鬧到醒左,

很委屈的感覺,

佢鬧的原因係因為我訓覺,

我真的很攰,

你們明白嗎?

我今晚仲要通頂,

太攰訓一陣都要被鬧醒…

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    myheartmindsoul 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()