最近身體比較差,

之前病左一個幾星期,

琴晚卡西生日,

去左打邊邊,

今日又肚痾,5次呀!!

 

係poly 24做project,

肚痾之後又無食過野落肚,

撐到4點,冒冷汗,又feel到好凍,

又好暈,手軟腳軟咁,

我覺得果下都幾辛苦,

因為冒冷汗到全身濕晒,

我又控制唔到自己,暈陀陀,手腳軟軟,

好彩搞店晒之後,

去食左米線同三寶,

我真係真係好肚餓……

 

 

身體差左,

又捱夜多,

希望唔好咁易老> <"

 

青春……

 

對唔住,今日唔係特登放飛機,唔去食飯的> <"

我真係好唔舒服,返黎又痾> <"

 

 

我好鍾意打邊邊 ^^  好好味^^

 

 

好想去shopping,

不過依家即使見到睇中的boots,衫,裙,褲,

都無錢買,

每一次都係望左幾眼,

記低個樣,好想擁有,

不過之後有d唔捨得地…轉頭,

然後離開,

原來貧窮最基本經歷就係咁,

不過呢d只係我作為一個喜歡shopping的貪靚小女人的 想要的物質吧?

我未窮到低過綜援,

因為我可以有三餐溫飽,

有屋企,

係 fulfill到 basic needs的,

不過咁ge體驗就可以想像貧窮人士的生活是如何,

是我們想像不到的悲哀,

呢個社會真係有好大的諷刺

 

當係學習下節省吧,

我有錢就會買想要ge野了,

依家可以俾個機會我學習節省節省!!

喜歡的東西這麼多,

買不完的…

 

我真係好小朋友……

arrow
arrow
    全站熱搜

    myheartmindsoul 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()