我真係自己攞黎賤,

每次都選你最忙的時間同你吵架,或發脾氣,

而每一次都係自己後悔,

不但hurt左你,又令自己更更更更唔開心,

唉…

之後又會怪責自己做咩要令你唔開心,

又破壞左我地之間的關係,

唉唉唉…  

我今日心情真係跌到谷底,

今朝早俾爸鬧醒我,

之後又覺得好唔舒服,

成個人都好唔舒服,又頭暈,

所以…最終無去到胡老師的婚禮> <"

唉… 遺憾一 

 

下午睡了一陣,

又俾人鬧醒,

又鬧鬧鬧…

 

心情跌入谷底,

又無去到婚禮,

 

 

知道你又因為我而唔開心,

心情更去谷底,

我真的是一個不識大體的人,

可能我真係太黏人,

我真係唔應該咁,

唔應該要求咁多,

搞到你辛苦之餘,

我又唔開心,

究竟我想點?

真係自己攞黎衰!!!

好憎自己!!

 

 

我好想去做好一個女朋友,一個好女朋友,

但偏偏又做唔好……

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    myheartmindsoul 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()